Hyvinvointivalmennus Yksilöille

Huolehdit parhaiten muista huolehtimalla itsestäsi!
Hyvinvointivalmennus-verkkokurssi

Jotta eläisimme mahdollisimman onnellista ja omannäköistä elämää, meillä tulee olla hyvä yhteys sekä kehoomme että mieleemme. Mikäli toinen niistä ei voi hyvin, emme voi olla paras versio itsestämme.

Mikäli emme saa optimaalisesti yhteyttä mieleemme, voimavaramme ovat usein kadoksissa. Tällöin ulkoinen motivaatio ohjaa meitä sisäisen motivaation sijaan. 

Saatamme suorittaa elämäämme pysähtymättä nauttimaan siitä ja toteuttaa jonkun toisen unelmia ja elämme jonkun toisen asettamien arvojen mukaan. Olemme myös usein stressaantuneita, emmekä elä sellaista elämää kuin haluaisimme. Emme myöskään voi olla itseohjautuvia ja antaa intohimon ohjata meitä, saatikka päästä työssä tai ihmisenä parhaaseen tulokseen.

Mikäli emme saa optimaalista yhteyttä kehomme, emme myöskään voi olla paras versio itsestämme. Usein meitä saattaa väsyttää tai olo ei tunnu ketterälle. 

Emme ehkä jaksa leikkiä lastemme kanssa kuten haluaisimme tai toteuttaa jotain parempaa fyysistä kuntoa vaativaa unelmaamme. Emme ehkä ole niin terveitä tai hyvinvoivia kuin haluaisimme olla. Tai meille on vain tärkeää elää terveenä ja elinvoimaisena mahdollisimman pitkään.

Sinä päätät, minkälaista elämää haluat elää!

Työhyvinvointivalmennus tyhy päivä yritysvalmennus
KUNNON VALMENNUS - Liikunta- ja ravitsemusverkkokurssi

Yhtä kaikille sopivaa liikunta-ohjelmaa tai ruokavaliota ei ole olemassa. KUNNON VALMENNUS – Liikunta- ja ravitsemusverkkokurssissa opit kustannustehokkaasti, minkälainen ruokavalio ja liikunta sopivat juuri sinulle parhaiten.

hyvinvointikoulutus-verkossa
TERVEYDEKSI!
Hyvinvointivalmennus -verkkokurssi

TERVEYDEKSI! Hyvinvointivalmennus -verkkokurssi vähentää tehokkaasti stressiä ja lisää elämänlaatua.

Hyvinvointivalmennus antaa sinulle kaikki onnistumisen avaimet pysyvään elämäntapamuutokseen – loppu on sinusta kiinni!

Tilaa uutiskirje!

Hyödyt

Onnellisen elämän avaimet ovat sinun käsissäsi!
1

Löydät sisäiset voimavarasi

Olet virkeämpi ja jaksat paremmin. Sinulla riittää energiaa muille sekä itsellesi. Jaksat paremmin vapaa-ajalla, työssä, harrastuksissa sekä perheen parissa.

Työhyvinvoinnissa-sisäinen motivaatio-on-kriittisen-tärkeää
2

Opit kuuntelemaan itseäsi

Kukaan ei voi sanoa toiselle, minkälaisia ruokavaliota tai liikunta-ohjelmaa toisen tulee noudattaa. Olet itsesi paras asiantuntija. Saat kurssilta työkalut, jolla löydät itsellesi parhaat vaihtoehdot. 

Anneli Päivänsaran työhyvinvointivalmennus auttaa tiimiläisiä jaksamaan.
3

Elämänlaatusi paranee

Elämääsi ohjaa into pakon sijaan. Opit tekemään asioita siksi, että haluat, et siksi, että täytyy. Opit suhtautumaan asioihin ja elämään aivan uudella tavalla! 

Työhyvinvointi-lisää-työtyytyväisyyttä-ja-terveyttä
4

Elät unelmiesi elämää

Alat tekemään valintoja, jotka vievät sinut lähemmäksi unelmiasi. Opit tuntemaan itsesi ja mitä haluat – et vain toteuta automaattisesti toisten toiveita ja unelmia.

Anneli Päivänsaran työhyvinvointivalmennus auttaa tiimiläisiä jaksamaan.

Tilaa uutiskirje!

Hyvinvointipalvelut

KUNNON VALMENNUS - Liikunta- ja ravintoverkkokurssi

Haluatko kohottaa kuntoasi ja olla energisempi? Haluaisiko löytää juuri itsellesi parhaiten sopivan, hyvinvointia tukevan ruokavalion ja liikunta-ohjelman?

Jos vastasit kyllä, Liikunta ja ravinto -aiheinen KUNNON VALMENNUS -verkkokurssi on sinua varten!

Voit osallistua KUNNON VALMENNUS – Liikunta- ja ravitsemusverkkokurssiin milloin ja missä vain, sillä valmennus toimii automatisoituna verkkokurssina, ilman erillistä valmentajan ohjausta. Siksi KUNNON VALMENNUS – Liikunta- ja ravitsemusverkkokurssi on myös mahdollista pitää erittäin kustannustehokkaana tapana kohottaa terveyttä ja elämänlaatua.

Lupaan verkkokurssin olevan hauska ja helppo tapa muuttaa elämänlaatua paremmaksi, ilman nälkää ja hampaiden kiristystä!

Kesto 3 kk. 

Hinta: 25 € / kk

hyvinvointivalmennus-terveydeksi

TERVEYDEKSI! hyvinvointivalmennus -verkkokurssi

Hyvinvointivalmennus parantaa elämänlaatua ja terveyttä sekä tukee kokonaisvaltaista hyvinvointia.

Yhtä, kaikille sopivaa ohjetta, mikä lisäisi hyvinvointia, ei ole olemassakaan. Siksi kurssi antaa työkalut, joilla jokainen löytää itselleen, omiin tavoitteisiin , mieltymyksiin ja elämäntilanteeseen parhaiten soveltuvat ohjeet.

TERVEYDEKSI! Hyvinvointivalmennus on jaettu kolmeen, hyvinvointia lisäävään aihealueeseen: mieli, ruokavalio ja liikunta. 3 kk aikana jokaista aihealuetta käsitellään monipuolisesti viikoittain, käytännön ohjeiden kera. Lisäksi kurssilla saadaan viikoittain erilaisia hyvinvointitehtäviä, joiden avulla positiivinen elämänmuutos on tehokasta ja varmaa. 

TERVEYDEKSI! Hyvinvointivalmennus -verkkokurssi tarjoaa hyvin kustannustehokkaan tavan osallistua hyvinvointivalmennukseen mistä päin Suomea tai maailmaa tahansa. Voit suorittaa kaikki tehtävät ja lukea tai kuunnella kurssimateriaalin juuri silloin, kun se sinulle parhaiten sopii!

TERVEYDEKSI! Hyvinvointivalmennus antaa sinulle kaikki onnistumisen avaimet pysyvään elämäntapamuutokseen eli tietoa, tehtäviä sekä tukea, valmennusta, ohjeistusta ja seurantaa. Loppu on sinusta kiinni!

Kesto 6 kk.

Hinta: 29 € / kk

parempi-terveys

Tilaa uutiskirje!

Anneli Päivänsaran työhyvinvointivalmennus auttaa tiimiläisiä jaksamaan.

10 000 +

Näin monta askelta sinun tulisi vähintään ottaa päivittäin suositusten mukaan. Muista, että hyötyliikunta on hauska, helppo ja tehokas keino arkiaktiivisuuden lisäämiseksi!

Työhyvinvointi-lisää-työtyytyväisyyttä-ja-terveyttä

7 - 9 h

Jotta voisit mahdollisimman hyvin, sinun tulisi nukkua noin 7-9 h hyvänlaatuista unta joka yö. Kehon ja mielen palautumiseen tulisi panostaa myös muilla keinoilla.

työhyvinvointivalmentaja ja hyvinvointivalmentaja Anneli Päivänsara

500 - 700 g

Kasvisia tulisi syödä päivässä vähintään 1/2 kg, mielellään mielin määrin! Kasvisista saat terveydelletärkeitä vitamiineja ja hivenaineita, minkä lisäksi ne vaikuttavat suotuisasti hyviin vatsabakteereihin ja pitävät pitkään kylläisenä.

Työhyvinvoinnissa-sisäinen motivaatio-on-kriittisen-tärkeää

10 min.

Päivittäisen liikunta-annoksen voi koota 10 minuutin pätkissä. UKK:n liikuntapiirakka suosittelee aikuisia liikkumaan viikottain vähintään 1 h 15 min. rasittavalla tasolla tai 2 h 30 min. reippaalla tasolla kestävyyskunnon kohentamiseksi.

Tilaa uutiskirje!

Ota yhteyttä

Lämmin kiitos viestistäsi <3!
Päivänsara Hyvinvointipalvelut

hyvinvointipalvelut@paivansara.fi

Päivänsara Mainostoimisto

mainostoimisto@paivansara.fi

Tietosuoja

Yksityisyytesi on meille tärkeää!