Hyvinvointivalmennus Yksilöille

Huolehdit parhaiten muista huolehtimalla itsestäsi!
Hyvinvointivalmennus-verkkokurssi

Jotta eläisimme mahdollisimman onnellista ja omannäköistä elämää, meillä tulee olla hyvä yhteys sekä kehoomme että mieleemme. Mikäli toinen niistä ei voi hyvin, emme voi olla paras versio itsestämme.

Mikäli emme saa optimaalisesti yhteyttä mieleemme, voimavaramme ovat usein kadoksissa. Tällöin ulkoinen motivaatio ohjaa meitä sisäisen motivaation sijaan. 

Saatamme suorittaa elämäämme pysähtymättä nauttimaan siitä ja toteuttaa jonkun toisen unelmia ja elämme jonkun toisen asettamien arvojen mukaan. Olemme myös usein stressaantuneita, emmekä elä sellaista elämää kuin haluaisimme. Emme myöskään voi olla itseohjautuvia ja antaa intohimon ohjata meitä, saatikka päästä työssä tai ihmisenä parhaaseen tulokseen.

Mikäli emme saa optimaalista yhteyttä kehomme, emme myöskään voi olla paras versio itsestämme. Usein meitä saattaa väsyttää tai olo ei tunnu ketterälle. 

Emme ehkä jaksa leikkiä lastemme kanssa kuten haluaisimme tai toteuttaa jotain parempaa fyysistä kuntoa vaativaa unelmaamme. Emme ehkä ole niin terveitä tai hyvinvoivia kuin haluaisimme olla. Tai meille on vain tärkeää elää terveenä ja elinvoimaisena mahdollisimman pitkään.

Sinä päätät, minkälaista elämää haluat elää!

Kaikkia palveluita koskee tietosuoja.

Selätä stressi on tehokas stressinhallintakurssi
Selätä stressi! -stressinhallintakurssi

Selätä stressi! on stressinhallintakurssi, missä opetellaan sekä ennaltaehkäisemään että hallitsemaan haitallista stressiä itseensä tutustumalla ja omien voimavarojen löytymisellä. 4 kk kestävä kurssi toimii verkkokurssina.

hyvinvointikoulutus-verkossa
TERVEYDEKSI!
Hyvinvointivalmennus

TERVEYDEKSI! Hyvinvointivalmennus vähentää tehokkaasti stressiä ja lisää elämänlaatua. Hyvinvointivalmennus antaa sinulle kaikki onnistumisen avaimet pysyvään elämäntapamuutokseen – loppu on sinusta kiinni!

Elämäntapavalmennus
Kahden kesken kukoistavaksi -elämäntapavalmennus

Kahden kesken kukoistavaksi on elämäntapavalmennus, mikä etenee täysin sinun ehdoillasi. Valmennusmuoto on henkilökohtainen valmennus.

Osta lahjaksi hyvinvointia
Lahjakortti hyvinvointipalveluihin

Anna lahjaksi lahjakortti, millä läheisesi saa terveyttä ja hyvinvointia!

Tilaa uutiskirje!

Hyödyt

Onnellisen elämän avaimet ovat sinun käsissäsi!
1

Löydät sisäiset voimavarasi

Olet virkeämpi ja jaksat paremmin. Sinulla riittää energiaa muille sekä itsellesi. Jaksat paremmin vapaa-ajalla, työssä, harrastuksissa sekä perheen parissa.

Työhyvinvoinnissa-sisäinen motivaatio-on-kriittisen-tärkeää
2

Opit kuuntelemaan itseäsi

Kukaan ei voi sanoa toiselle, minkälaisia ruokavaliota tai liikunta-ohjelmaa toisen tulee noudattaa. Olet itsesi paras asiantuntija. Saat kurssilta työkalut, jolla löydät itsellesi parhaat vaihtoehdot. 

Anneli Päivänsaran työhyvinvointivalmennus auttaa tiimiläisiä jaksamaan.
3

Elämänlaatusi paranee

Elämääsi ohjaa into pakon sijaan. Opit tekemään asioita siksi, että haluat, et siksi, että täytyy. Opit suhtautumaan asioihin ja elämään aivan uudella tavalla! 

Työhyvinvointi-lisää-työtyytyväisyyttä-ja-terveyttä
4

Elät unelmiesi elämää

Alat tekemään valintoja, jotka vievät sinut lähemmäksi unelmiasi. Opit tuntemaan itsesi ja mitä haluat – et vain toteuta automaattisesti toisten toiveita ja unelmia.

Anneli Päivänsaran työhyvinvointivalmennus auttaa tiimiläisiä jaksamaan.

Tilaa uutiskirje!

Hyvinvointipalvelut

selätä stressi! -stressinhallintakurssi

Selätä stressi! -stressinhallintakurssi keskittyy stressinhallintaan, omien voimavarojen löytämiseen sekä itsesi hyväksymiseen. Kurssilla myös perehdytään omiin tunteisiin ja niiden hyödyntämiseen, opetellaan olemaan itsemyötätuntoisia sekä pitämään itsestään juuri sellaisena kuin olet.

4 kk kestävästä stressinhallintakurssista on poistettu kaikki ylimääräinen, jotta se olisi mahdollisimman helppo käydä myös stressaantuneena.

Kurssi auttaa sinua tunnistamaan stressaavat tilanteet ja tarjoaa työkalupakin käyttöösi vastaisuuden varalle stressiä helpottamaan.

Kurssilla saat viikoittain lyhyen ohjeen viikkotehtävääsi suoraan sähköpostiisi. Viikkotehtävät puolestaan koostuvat helpoista ja hauskoista, mutta tehokkaista tavoista päästä tutustumaan paremmin omiin ajatusmalleihin, tunteisiin ja haaveisiin (esim. tietyn kappaleen kuuntelu).

Selätä stressi! -stressinhallintakurssi perustuu tieteeseen ja siinä hyödynnetään mm. taideterapiaa, tunnetaitotyöskentelyä ja positiivista psykologiaa. Lisäksi kurssi perustuu ainutlaatuiseen Päivänsara-metodiin

Hinta on 32 € / 4 kk.

Lue lisää stressinhallintakurssista!

työhyvinvointivalmentaja ja hyvinvointivalmentaja Anneli Päivänsara

TERVEYDEKSI! Hyvinvointivalmennus

TERVEYDEKSI! Hyvinvointivalmennus vähentää huomattavasti stressiä, parantaa terveyttä sekä lisää energiaa ja elämäniloa. Omilla ehdoillasi!

TERVEYDEKSI! Hyvinvointivalmennus on jaettu kolmeen, hyvinvointia lisäävään aihealueeseen: mieli, ruokavalio ja liikunta. Jokaista aihealuetta käsitellään monipuolisesti, käytännön ohjeiden kera. Hyvinvointivalmennuksessa saadaan myös aihealueittain erilaisia hyvinvointitehtäviä, joiden avulla positiivinen elämänmuutos on tehokasta ja varmaa. Saat kurssilla myös mm. kotijumpan ja kuntosaliohjelman, jooga-ohjelman, erilaisia stressinhallintaharjoituksia sekä ohjeet juuri sinulle parhaiten sopivan ruokavalion koostamiseen.

Hyvinvointivalmennuksen kurssimateriaali tulee sekä perusteellisesti käsiteltynä kirjoitetussa muodossa että audiona. Saat linkin kurssimateriaaliin suoraan sähköpostiisi.

Kurssin kesto on 6 kk sisältäen yhteensä 42 eriaiheista hyvinvointia lisäävää materiaalia, joiden avulla tutkitusti hyvinvointi lisääntyy ja stressi vähenee.

Voit valita tavoitteittesi ja ajankäyttösi mukaan joko kronologisessa järjestyksessä etenevän tai omassa tahdissasi etenevän valmennustavan.

Hinta on 79 € / 6 kk.

Lue lisää hyvinvointivalmennuksesta!

 

tyhy tyky valmennus työhyvinvointi kurssi

Kahden kesken kukoistavaksi -elämäntapavalmennus

Elämäntapavalmennus on kokonaisvaltaista hyvinvoin tivalmennusta, missä huomioidaan keho ja mieli, unelmat ja haaveet.

Elämäntapavalmennus voi sisältää esim.

  • Arjen suunnittelua
  • Ravinto- ja liikuntaneuvontaa
  • Voimavarojen etsintää
  • Elämän suunnittelua kohti unelmien elämää

Menetelminä käytämme mm. taidetta (valokuvaus, musiikki, kirjoittaminen ja maalaaminen), tunnetyöskentelyä, elokuvia, liikettä, luontoa sekä erilaisia stressinhallintaharjoituksia.

 

Elämäntapavalmennus perustuu kahden keskeisiin tapaamisiin, minkä sisältö määräytyy täysin sinun toiveittesi ja tarpeittesi mukaan. 

Alkutapaamisen jälkeen henkilökohtainen tapaaminen voi sisältää mitä tahansa hyvinvointia lisäävää tavoitteittesi ja mieltymystesi mukaan, kuten:

  • vinkkejä, mikä olisi seuraava konkreettinen askel kohti unelmiesi elämää
  • erilaisia stressinhallintaharjoituksia
  • kuntosaliohjausta
  • yhdessä kaupassa käyntiä tai kokkausta
  • kuuntelevaa korvaa
  •  

Autan sinua saavuttamaan juuri sen, mitä eniten haluat! 

Lue lisää elämäntapavalmennuksesta!parempi-terveys

Lahjakortti

Anna läheisellesi hyvää oloa ja terveyttä lahjakortilla hyvinvointipalveluihin!

Lahjakortti käy kaikkiin palveluihin. Vaihtoehtoisesti voit antaa lahjaksi juuri sen suuruisen summan, kuin itsestäsi tuntuu hyvälle.

Anneli Päivänsara työhyvinvointi valmentaja

Tilaa uutiskirje!

Anneli Päivänsaran työhyvinvointivalmennus auttaa tiimiläisiä jaksamaan.

10 000 +

Näin monta askelta sinun tulisi vähintään ottaa päivittäin suositusten mukaan. Muista, että hyötyliikunta on hauska, helppo ja tehokas keino arkiaktiivisuuden lisäämiseksi!

Työhyvinvointi-lisää-työtyytyväisyyttä-ja-terveyttä

7 - 9 h

Jotta voisit mahdollisimman hyvin, sinun tulisi nukkua noin 7-9 h hyvänlaatuista unta joka yö. Kehon ja mielen palautumiseen tulisi panostaa myös muilla keinoilla.

työhyvinvointivalmentaja ja hyvinvointivalmentaja Anneli Päivänsara

500 - 700 g

Kasvisia tulisi syödä päivässä vähintään 1/2 kg, mielellään mielin määrin! Kasvisista saat terveydelletärkeitä vitamiineja ja hivenaineita, minkä lisäksi ne vaikuttavat suotuisasti hyviin vatsabakteereihin ja pitävät pitkään kylläisenä.

Työhyvinvoinnissa-sisäinen motivaatio-on-kriittisen-tärkeää

10 min.

Päivittäisen liikunta-annoksen voi koota 10 minuutin pätkissä. UKK:n liikuntapiirakka suosittelee aikuisia liikkumaan viikottain vähintään 1 h 15 min. rasittavalla tasolla tai 2 h 30 min. reippaalla tasolla kestävyyskunnon kohentamiseksi.

Tilaa uutiskirje!

Ota yhteyttä

Lämmin kiitos viestistäsi ❤!
Päivänsara Hyvinvointipalvelut

hyvinvointipalvelut@paivansara.fi

Päivänsara Mainostoimisto

mainostoimisto@paivansara.fi

Tietosuoja

Yksityisyytesi on meille tärkeää!