Miten saada tehoa, tuloksia ja iloa haastavaan työhön contact centerissä?
Työ contact centerissä voi olla hyvin stressaavaa.
Pohditko, miten jokainen saisi parhaat tulokset työssä – sekä samalla kestävää työhyvinvointia?
Tähän kysymykseen vastaamaan olen kehittänyt ainutlaatuisen konseptin, missä yhdistän eri tutkimuksia sekä laajaa osaamistani mm. johdon sparrausten ja organisaatiokulttuurin kehittämisen pohjalta, tuoden mukaan viestinnän, psykologian ja ratkaisukeskeisen taideterapian kulmaa.
Itsetuntemus ja toisten tuntemus
Mitä paremmin tunnemme itsemme ja omat vahvuutemme sekä kehityskohteemme, sen paremmin pystymme tarjoamaan oman ydinosaamisemme yhteiseen pottiin, yhdistämään kykymme ja tukemaan sekä kannustamaan toinen toisiamme.
Kuka itsensä kohtaa, se parhaiten itseään, toisia ja omaa työtään johtaa!
Palautuminen ja resilienssi
Jokaisessa työssä on haastavia päiviä, haastavia tilanteita ja haastavia asiakkaita. Oma jaksaminen vaikuttaa empaattisuuteen ja aitoon läsnäoloon. Ne puolestaan luovat luottamusta ja auttavat auttamaan parhaiten.
Aito hymy kuuluu äänestä!
Luova ongelmanratkaisu
Aina tulee tilanteita, joissa ratkaisevaa on nopeat hoksottimet, salamannopea ongelmanratkaisu ja kokonaisuuksien hahmottaminen. Ne vaativat luovaa ajattelua ja innovatiivisuutta.
Viritä aivosi luovuustaajuuteen!
Hyödyt
- Syvempää itsensä ja toisen tuntemusta sekä kommunikaatiotaitoja
- Innovatiivisia ja elämyksellisiä rentoutumis- ja palautumiskeinoja, mitkä toimivat myös keskellä kiireistä arkea
- Entistäkin parempaa tiimityötä ja työtehoa —samalla luoden kestävää työhyvinvointia sekä parantaen palautumista ja resilienssiä!
Sekä tietysti sitä, että päästään tekemään yhdessä jotain hauskaa, elämyksellistä ja ainutlaatuista!
Hyötyjä, mitä asiakkaani ovat saaneet
Menetelmät
Kuka itsensä kohtaa, se parhaiten toisia, itseään ja työtään johtaa!
Tähän sloganiin perustuvat itse kehittämäni, tehokkaat – ja hyvin viihdyttävät – menetelmäni. Olen yhdistänyt niihin tutkimusten lisäksi laajaa asiantuntemustani mm. ratkaisukeskeisen taideterapian ja
organisaatiokulttuurin johtamisen sekä NLP:n saralta, tehden niistä ainutlaatuisia, elämyksellisiä kokonaisuuksia.
Kultaisena lankana palveluissani kulkee paitsi syvälliset oivallukset ja käytännön työkalut, myös
ilo ja hauskanpito. Myös tutkimusten mukaan parhaiten päästään vaikuttamaan syviin ajatusmalleihin ja luodaan syviä
muistijälkiä, kun ollaan riittävän rentoutuneessa tilassa – eli samalla viihdytään!
Lue lisää menetelmistäni.
Minusta
Olen Anneli Päivänsara, ratkaisukeskeinen taideterapeutti, tietokirjailija, NLP Master Practitioner, journalistiikan maisteri, sekä joogaohjaaja ja personal trainer.
Olen itsekin toiminut johtajana, vastaten sekä viestinnästä että tiimin ja asiakkaiden onnellisuudesta. Lisäksi olen opiskellut muun muassa organisaatiokulttuurin johtamista ja työhyvinvoinnin kehittämistä, ollut kehittämässä taukojumppasovellusta sekä kirjoittanut artikkeleita onnellisesta työelämästä. Erityisosaamista on myös erityisryhmistä, erityisherkkyydestä sekä neurodiversiteetistä.
Missionani on onnellinen työelämä, elinvoimainen johtajuus ja arvokas viestintä. Autan teitäkin löytämään uutta energiaa, uusia näkökulmia ja konkreettisia ratkaisuja, jotka vievät kohti tavoitteita, iloisella ja kevyellä tavalla. Saatte aina yksilöllisiä ja konkreettisia työkaluja stressinhallintaan, myönteisen ajattelun vahvistamiseen ja omien ydinvahvuuksiesi löytämiseen.
Lisää minusta voit lukea LinkedInistä. Paina ihmeessä samalla connectia, jos et ole vielä verkostossani!
Asiakaspalautteita pääset lukemaan verkkosivuiltani.
PS.
Viestintäpalveluni pääset tsekkaamaan täältä.
”Onnellinen työ – tuottava työ”
⭐⭐⭐